خانه بر عکس

در کشور مالزی و دربین خانه هایی معمولی ، خانه ای وجود دارد که از نظر طراحی و شکل ظاهری با خانه های اطراف هیچ گونه فرقی ندارد. تنها تفاوت این خانه این است که وارونه بنا شده است!
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما در عالم کودکی خود این فکر را با خود می کردیم که چه می شد اگر همه چیز در درون خانه ما به شکل سر به ته قرار می گرفت. در سالهای اخیر به صورت نمادین در بسیاری از نقاط دنیا و برای جذب توریست مکانهای مختلفی به شکل وارونه ساخته شده است. اما در کشور مالزی و دربین خانه هایی معمولی ، خانه ای وجود دارد که از نظر طراحی و شکل ظاهری با خانه های اطراف هیچ گونه فرقی ندارد. تنها تفاوت این خانه این است که وارونه بنا شده است!

این خانه که در منطقه " Sabah " در کشور مالزی قرار گرفته است اولین خانه به این سبک در این کشور است. با ورود به این خانه شما با مناظر عجیبی رو به رو می شوید. در این خانه تمام وسایل مورد نیاز برای زندگی وجود دارد . مبلمان ، مایکرویو ، تلویزیون و حتی ظروف مورد نظر همه در منزل وجود دارند اما به صورت وارونه و اینجاست که شما به نوعی گیج خواهید شد.

نکته جالب این است که در حیاط این خانه شما با سایبانی رو به رو می شوید که برای پارک اتومبیل نصب شده است. نکته جالب این است که اتومبیل نیز به صورت وارونه قرار گرفته است.

طراح این خانه " الکساندر یی " هدف از طراحی این منزل را این گونه شرح می دهد: قصد من از طراحی این خانه نشان دادن تغییرات در جهان است و این که چطور علم و تکنولوژی می تواند به گونه ای همه چیز را وارونه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط جام جم

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 197680
تعداد مطالب : 209
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1